Wszystko powinno mieć swoje miejsce i czas. Ta zasada tyczy się nie tylko zasad savoir-vivre, ale również dotyczy działań marketingowych. Odpowiednie wyczucie sytuacji to bowiem jeden z kluczy do odniesienia promocyjnego sukcesu swoich produktów. W tę tendencję wpisuje się również obdarowywanie Klientów gadżetami reklamowymi, które będą mu przypominać o danej marce. Dlaczego to takie ważne? Posługując się bardzo jaskrawym i przerysowanym przykładem - dawanie giftów osobom będącym na pogrzebie, abstrahując od tego, że to zwykły nietakt, przyniesie skutki odwrotne do zamierzonych. Z tego choćby względu warto wiedzieć, kiedy i gdzie obdarowywać potencjalnego klienta, by nie popełnić faux-pas, a jednocześnie móc liczyć na zakładane korzyści wynikające z tego marketingowego zabiegu.


Worko-plecaki, czyli skuteczny gadżet reklamowy


Rozdawanie prezentów dla stałych lub przyszłych klientów powinno przebiegać w sposób przemyślany. Nie powinny one trafiać do wszystkich napotkanych osób, a do docelowej grupy, która stanowi lub może stanowić największe grono odbiorców towarów lub usług. Warto zastanowić się nad strategią tego działania marketingowego oraz wybrać praktyczny i uniwersalny gadżet reklamowy, który będzie służył przez wiele lat. Hitem ostatnich lat są niewątpliwie worko-plecaki, które ze względu na stosunkowo dużą powierzchnię oraz możliwość szerokiego zastosowania są jednym z najchętniej wybieranych produktów w celu promocji marki. Pozwalają bowiem na wyraźne eksponowanie logo firmy podczas codziennych sytuacji i mogą być wykorzystywane na wiele sposobów np. zabierane na zakupy zamiast torby czy też służące jako bagaż podręczny podczas wyjazdu.


Kiedy obdarowywać klienta i jak to robić, by odnieść zamierzony skutek?


Najczęściej wybieranym miejscem przez większość przedsiębiorstw do obdarowywania klientów prezentami są targi branżowe. Jest to bowiem znakomita okazja, by przedstawić potencjalnemu odbiorcy towarów lub usług czym zajmuje się firma, a także pokazać mu funkcjonalność wytwarzanych przed siebie produktów. Jest to również szansa na nawiązanie więzi poprzez podarowanie Klientowi gadżetu reklamowego np. w postaci worko-plecaka z logo firmy, w który będzie mógł włożyć posiadane przedmioty. 

Warto również dołączać gadżety reklamowe podczas wysyłania produktów do swoich klientów lub ich odbioru osobistego. Towar zapakowany w elegancki worko-plecak zostanie z pewnością bardziej doceniony przez odbiorcę niż jego odpowiednik włożony do zwykłego kartonu.