By dotrzeć do nowych odbiorców, którzy z biegiem czasu mogą stać się klientami, firmy prowadzą szeroko okrojone działania marketingowe. Jedną z najważniejszych form promocji marki stały się niewątpliwie gadżety reklamowe, których rola w tym aspekcie jest nieoceniona. Wiele przedsiębiorstw najczęściej sięgało po nie w okresie świąt Bożego Narodzenia jako formę podziękowania dla klientów za dotychczasową współpracę. Czasy się jednak zmieniły i gadżety reklamowe stały się istotnym działaniem marketingowym pozwalającym na dotarcie do nowych odbiorców swoich towarów i usług, a także na zwiększenie lojalności dotychczasowych.


Jakie cechy powinien posiadać dobry gadżet reklamowy, by spełniał swoją rolę?

 

Istnieje wiele sposobów na to, by produkt z logo firmy przekazać potencjalnym klientom. Można je podarować na targach lub konwencjach branżowych czy też dołączyć do pierwszego zakupu jako upominek. Niezwykle istotne jest jednak to, by taki gadżet reklamowy spełniał swoją promocyjną rolę. Z tego względu powinien być przede wszystkim użyteczny, czyli taki, z którego klient będzie korzystać na co dzień. W takim przypadku logo firmy będzie wciąż eksponowane, a marka nie odejdzie w niepamięć. Warto również postawić na produkty promocyjne, które będą uniwersalne oraz będą wyróżniać się na tle innych, konkurencyjnych artykułów. W cenie są również gadżety reklamowe przyczyniające się do ochrony środowiska naturalnego, gdyż coraz więcej osób wyznaje ekologiczne podejście.

 

Na jakie artykuły postawić, by wypromować swoją markę?

 

Choć na pierwszy rzut oka najbardziej oczywiste mogą wydawać się gadżety reklamowe w postaci kubków czy też długopisów, zdecydowanie warto postawić na coś nie do końca...oczywistego. Z pewnością takimi produktami są torby, plecaki czy worki z nadrukiem, które świetnie się sprawdzą w promocyjnej roli z wielu względów. Coraz więcej osób podróżuje i potrzebuje artykułu, w którym może przewieźć najpotrzebniejsze rzeczy. Ponadto torby czy plecaki z logo firmy będą idealne na zakupy, gdyż są gadżetami wielorazowymi (wpisują się w ekologiczne trendy), a także poręcznymi i praktycznymi. Nie bez znaczenia jest również ich wytrzymałość oraz uniwersalność. Plecak czy worek z nadrukiem można bowiem zabrać ze sobą, idąc na spacer ze znajomymi, czy też wybierając się do kina, gdyż nie zabiera dużo miejsca, a można schować w nim najpotrzebniejsze przedmioty. Warto również wspomnieć o czysto reklamowej zalecie. Powierzchnia worków czy toreb jest stosunkowo duża, dzięki czemu logo firmy będzie dobrze widoczne i świetnie wyeksponowane.